Zynpxx Cansu424 bu ay oldu sürekli bi üç gün falan çok afedersiniz aşırı yoğundu bçyle yumurta beyazı gibi sonrasında şeffaf oldu
mor_menekse1 mardine474 bnde gebeliği öğrendim ama yerleşme kanaması falan olmadı neden acaba olmadan da oluyor mu yoksa mutlaka olur mu
mardine474 mor_menekse1 benım ılk oglumda yerleşme kanaması oldu ama bunda olmadı bılmıyorum cogu kişide olmayabilir dıyo
Kanatlarimruhumda Mubbtela negatif çıkarsa üzülmeyin. Ben 6 gün önce 3 farklı marka testle yaptım negatifti. Regl gecikince yaptım pozitif çıktım. Hcg herkeste aynı oranda yükselmiyor bu yüzden negatif yanıltıcı olabilir