Pinar59 Temmuzun ortasında doğacak bebeğim için hastane çıkışını müslin tercih ettim siz nasıl aldınız
djnkntby Pinar59 benim de doğum temmuz ortası. Aynı şekilde müslin uzun kollu alt üst takım aldım. Zaten yaz çocuğu olacağı için teferruatlı olmayan 5 parçalı bir takım aldım
Su123 Pinar59 bende nasipse doğum sezeryan olacağı için 7 yada 10 gözüküyor hem normal hastane çıkışı beşli koydum hem de müslin koydum