Sudence_ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️🤲 Benim de hep “İlk bebeğim kız olsun.” hayalim vardı, Rabb’im erkek evlat nasip etti. Son ayımıza girdik çok şükür. Aslında cinsiyetin pek bir önemi yokmuş. Evlat çok tatlıymış 🥰 Rabb’im eksikliklerini göstermesin inşallah, ayaklarına taş değmesin 🤲🥰