fyg2408 Ovulasyon dönemindeyim 5. Gün, günlerdir geçmeyen bir karın ağrım var böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç kızlar Hiçbir ovulasyon dönemimde böyle bir şey yaşamadım şimdiye kadar
Busraaaakkk fyg2408 çiçeğim nasıl bir karın ağrısı yaşıyorsun bilmiyorum ama kist olabilir mi en son bu şekilde karın ağrısı yaşadığım ay kıstım olduğunu öğrenmiştim çünkü bayağı kötü 2 gün geçirmiştim
fyg2408 Busraaaakkk bıçak saplanır tarzda bir ağrı azalsa da tamamen geçmiyo ama bazen çok şiddetleniyo
Busraaaakkk fyg2408 canım bunu cok araştırtım ben hormonlar ile alakalı da olabiliyormus çoğu zaman, bende de zaman zaman çok oluyor bu durum