ebrarmom08 Bazı sebeblerden dolayı dun basit bi kahvalti yaptik sonra ben skntmdan stresmden aksama kadar agzima lokma surmedim. Aksam 6 gbi cok az atstrdm daha su saat oldu gene bisi yemedim. Nerden bakrsnz baya bi saat gcmis ustunden ilaclarimi felan ictm ama bebek anne karninda acikirmi ? 😖 bizden gidasini alir ac kalmaz diye duymustum 18+5 iz bu arada
Yalinn8 ebrarmom08 kac haftaliksin? Ilk 3 ay senin depolardan besleniyor ama sen yine de bi daha bu kadar ac kalmamaya calis yemzesen depolarda da gidince sen halsiz kalirsin😉
Seden ebrarmom08 senden beslenirde bu kadar endiseleniyorsan yemelisin burda evet ac kalır desek kendini üzmüş olursun
Zeynepdgdln ebrarmom08 canım kendini üzme boşuna insanlar oruç tutuyo forumdan okuyoruz Afrika’dan kadınlar hep aç. Önemli olan susuz kalmaman o zaten senin kan değerlerinle besleniyor. Sıkma canını birşey olmaz 🙏🏻
Nursen21 ebrarmom08 aç kalmaz merak etme o haftalarda bende birşey yiyemiyordum Daha çok küçük olduğu için çok birşey olmaz merak etme 😅😅😅
Yasemincifci ebrarmom08 düzenli bir beslenmen olmazsa bebeğinde sıkıntı olabilr helişim geriliği gibi onun için düzene sok kendini sinirin stresinde olsa yemeye calış bebeğin için
ebrarmom08 Yasemincifci gitmiyor dune kadar girip ckp yemeye calsyordum ama 2 gundur yemek icmek istemiyorum
Yalinn8 ebrarmom08 biraz daha dikkatli beslen, vitaminlerini de aksatma, cok yemek diil olay faydali seyler ye ama ye
Tugba2626 ebrarmom08 merak etmeyin bebek anneden besin alır diyorlar ama annenin ihtiyacı olan besin nolcak . Sen kendini zorla ye hiç olmazsa bol bol su iç saatini kur unutsan da saat başı su iç . Tansiyonun şekerin oynar vs dikkat et