gevezeyazar1 Kızlar bugün normalde tam 25 haftalık az önce kontrolden geldim yaklaşık 10 günlük bi gerilik var 23+1 çıkıyo ölçümler 600 gram dedi her gün 2 muz sabah 2 yumurta ceviz tüketiyorum vitamin elenatal kullanıyorum neden gelişmiyo acaba ne yapmam lazım
Nurrrr00 gevezeyazar1 2 hafta geriden gelmesi veya ileriden gitmesi normal stres yapmayın haftasını yakalayacaktır 💖
Kikiriki gevezeyazar1 bende 21+3 sanarken kendimi 20. Haftada olduğunu öğrendim detaylıda ve hep haftasında gidiyordu bende beslenmeme çok dikkat ettim hiç sorun yoktu anlamadım sizin gibi arada kaldım…
melisaortaavci gevezeyazar1 bende de bebeğimin karnı gerideydi son haftalarda. Bol bol kaşar peyniri tüket. Ara öğün gibi bile tüket. Doktorum öyle söylemişti bana. Yanında avokado fındık ceviz bi de.
Embu gevezeyazar1 geç döllenmede olabilir canım benim kızımda geriden gidiyordu sonra toparladı 2 haftaya kadar normal görüyor doktorlar zaten avakado çiğ badem kaşar peyniri felan da yemeye çalışın canım onlar bebege kilo aldırıyor demişti doktorum
gevezeyazar1 Kikiriki ay ne zor yaa ikinci gebelik ama ilkmiş gibi tedirginlik stres oluyo ilk çocuğumda yaşamadım hiç böyle bişey
Kikiriki gevezeyazar1 siz detaylıya girdiniz mi peki herhangi bir sorun yok dediyse korkmayın bana da belki minyon bebektir vs dedi mesela
gevezeyazar1 melisaortaavci onu da yiyeyim muz ve yumurta bi işe yaramamış çünkü her gün 2 şer tane yiyordum
gevezeyazar1 Pinarpa geç döllenme olduğunu biliyorum baya bi kese boştu sonradan oluştu ama 15. Haftaya kadar uyumluydu sonra gerilemeye başladı 😔
Elzem123 gevezeyazar1 bende kefir mayası vardı annem vermişti önceden kendim yapardım şimdi marketten alıyorum içim güzel.