18 haftalık hamileyim kızlar bugün kontrolüm vardı doktor çok uğraştı ama kendini saklamıştı göstermedi cinsiyetini tahminde de bulunmadı doktor göstermediği için kızlar başına böyle bir durum gelen var mı aranızda
Çok merak etmiştim yine öğrenemedim.