Merhaba 36+5 te yoğun bel ağrısıyla acilden giriş yaptım Nst de sancı çıktı ve açılmam 1 cm miş. Ebe yarın da doğabilir 1 hafta da sürebilir dedi. Şuan ağrım yok bebek hareketlerini hissedebiliyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı süreç ne kadar sürer ??