Duyguluklu Şanslı gruptanız canım telaş yapma 😊 Benim de 5.-6. haftalarda bir uyuklama hali vardı sadece. Bulantım hiç olmadı ama maşallah bebiş sağlamdı kalbinin atışını falan net duyduk 6. haftada. Hafif mide yanmalarım oluyor onu da tuzlu şeylerle, mesela bir parça ekmeğin üstüne peynir koyup yiyerek bastırıyorum veya bir bardak süt içiyorum yatıştırıcı gerçekten de. Şuan 12+3 deyim ve hamile değilim gibi 🤗 Henüz başından beri 1 kilo aldım o belli bile etmiyor o yüzden canını sıkma her bünye bir değil kimisi çok kusuyor. Bebişin eminim sapasağlamdır 😘