minegkaya ben kullandım şuan normal oturak olarak kullanıyoruz. 16 aylık kızım bebekken kolikti az da olsa faydasını gördük bebekken rahat uyutuyordum ek gıda zamanında onda oturtup yediriyordum.Müzikli kısmını kullanmadım ama kendi sesinizi kaydedebiliyorsunuz içine o özelliğini sevmiştim.Manuel olduğu için sallamak için başında durmanız lazım çok yer kalpamıyor