İyi geceler, ilk oğlunuzun ismini Ömer bera koymuşsunuz biz de sadece bera koymak istiyoruz da çevremizdekiler hep kız ismi gibi diyor. Acaba siz bu tarz tepkiler aldınız mı yada çocuğunuz kaç yaşında bilmiyorum ama dalga geçme gibi bir durumla karşılaştı mı acaba merak ediyorum. İlerde akran zorbalığı vs olur mu diye endişeliyim