Gelecekdeki_Anne 32+4 ikizlerime hamileyım boyle bana da adet olacakmişim gıbı sancı oluyor 2 kere nst gırdım çok şükür Hepsi normal çikdi doctorda bana Doğuma yaklaşdımız için Yalançı sancılar olabılır normal dedı