S-nur1 Kızlar ben hiç bulantı kusma yaşamadım ilk günden bu yana ama mide kaynamam çok 17.haftalıgız mide çok kaynarsa bebek saclanır derler toplumda doğru mudur acaba 🤔
Aslaninannesi_ S-nur1 bu hurafe diyorlar ama benim midem kaynıyordu ne yapsam geçmiyordu bebeğim bir saçlı doğdu aman allahım 😁
Musemma06 S-nur1 hiç alakası yok bende de hiç bişey olmamıştı ne yanma ne kusma oğlumun bir saçı oldu yetişkin adam gibi 😂😂
ipek63yldz_ S-nur1 Bence hurafe ya ama kimisinde dogru cıkıyor 🤭 İlk gebeligimde aşırı yanmam olmuştu oglumun az birşey sacı vardı tam kel degildi yani 🤭 Şimdi ikinci gebelik 17+4 olduk 1 haftadır aşırı yanıyor dur bakalım nasıl olucak 🤭🤣
Bebekmert S-nur1 su bile içsem midem yanardı o kadar kötüydü ki bebem bir doğdu ben şok keldi bildiğin 😂
Aslaninannesi_ S-nur1 evet hatta ben o kadar merak ediyordum ki oğlum doğdu ben anestezi doktoruna ilk sorduğum soru saçı var mı 😁😁
Nursemom90 Organlar yukarı sıkışmaya başladığı için oluyor oğlumda cayır cayır yandım hiç saçı yoktu kim uydurmuş bunu bilmem 😂
mervemurat16 S-nur1 valla bana doktorum diyordu saçlı kızın olacak diye midemde yanma çok vardı sonuç kel olmasada az saçlı bir bebeğim oldu😄