Kızlar bebeğin hareketlerini uzun süredir hep aşağıda hissediyordum. Ayakları orda olduğu için denilmişti ben de çok endişeye kapılmadım ama son zamanda iş ve aile sebebiyle stresli günler yaşadım. Gittikçe karnımı da bebeği de çok aşağıda hissediyorum. Stresle rahim ağzı kısalması olur mu sizce bundan önce uzunluğu normaldi