HNur55 kızlar selamlar, benim bebeğimin maalesef kalbi durmuştu, şimdi tekrar planlıyorum. Ama tsh değerlerimin 2,5 altına düşmesi gerekiyor, bunun için medipol veya medikal park hastanelerinde güvenilir bir endokrin doktoru öneriniz var mıdır?
esalman HNur55 ben 15 yıldır haşimato hastasıyım. Son 5 yıldır sanırım Medical park da dahiliyede Betül hanım var ona takipliyim. Çok iyi bir hekimdir tavsiye ederim