Kızlar selam, 29. Haftamdayım ve ilk kez bu sanah uykudan ayak yanması sebebiyle uyandım. Sanki biri kurutma makinesini açıp ayağımın altına tutuyor ama ne garipki sadece sol ayağımda oluyor bu. Uyandım telefona dalmışım o sırada geçmişti şimdi tekrar bir uzandım yine başladı ve yine sadece sol ayak. Bu konuda bir fikri olan var mı? Gebelik şekerim falan da yok, anlam veremedim. Sizlerin başına böyle birşey geldi mi?