Hulyaebrar1 Kızlarım merhaba 🌸 Dün nst de hafif sancılarım çıktı doktorum baktı 2 cm açılmam olduğunu söyledi. Bugün de sürekli adet sancısına benzer ağrılarım oluyor. Birde vajinada yanma ve kaşıntı var yaşayan oldu mu süreç nasıl ilerliyor 🥹
tugcexx12 Hulyaebrar1 benim de 3 hafta evvel sizin haftanızdayken öyleydi ilaç serum progestan derken şu an iyi durumdayım endişe etmeyin sadece iş yapmayın dinlenin yatın fazla hareket iyi gelmiyor
tugcexx12 Hulyaebrar1 ağrılarınız düzenli değilse endişe etmeyin geçmeyen bi ağrı varsa mutlaka doktora gitmek gerekir tabi minimum düzeyde hareket dinlenmek ve bol su bunlar çok iyi geliyor
Dyguuu59 Hulyaebrar1 merhaba doğum ne zaman yaptınız acaba ne kadar sürdü açılmanız 33 haftadayım banada 2-3 cm açılma var dediler korkuyorum
2cocuk2kopek Hulyaebrar1 haftan var yine canım bu süreçte 35e kadar bol bol yat tuvalet dışında asla kalkma ilacını kullan bir şey olmaz hayırlısıyla ilk gebeliğimde yapmıştım bende 35 ten sonra ilaçları kesip artık doğabilir denmişti ama 38 de anca geldi 😬
Hulyaebrar1 2cocuk2kopek inşallah ya olabildiğince yatıyorum doktorum da yatmamı önerdi ama haliyle bir korkuda oluşmadı değil. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 💕