Benimde sancılarım böyle başlamıştı hafif hafif 10dk da bir sancı giriyordu değerler bu şekilde çıkmıştı nst de doktorum doğumun başladığını 1 cm açıklık olduğunu ama daha erken olduğunu nst de sancıların çok daha fazla 100lerde olacağını daha çok sancı olacağını söylemişti öncesinde de nişanım gelmişti eve sancıların artması için geldim o gün penguen yürüyüşü ve derin squatı çok yaptım her sancı geldiğinde çömeldim o günün gecesi sancılar 6dk ya indi 4cm açıklıla hastaneye yattım 6 saat sonrasında kızımı kucağıma aldım