gokceli bugün 5+6 ve akşam ilk muayeneye gideceğim sizce vajinal ultrason mu olur ve kalp atışı duyma ihtimalimiz olur mu
KAANMOMY gokceli bende 6.haftada karından ultrasın ile duydum. 5.haftada vijinalle duyarız dedi ama hiç hazır değildim kabul etmedim🥲siz içebildiğiniz kadar su içip idrara sıkışık gidin ben 2 litre içmiştim. Herşeyi görür duyarsınız
Moonflower gokceli vajinal ultrason yapılacaksa hiç gerilmeyin ağrı vs bişey hissetmiyorsunuz ve çok kısa sürüyor. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah
ignur gokceli hayirli olsun saglikla kucaklayin☺️ Ben de yarin 5+6 yım Haber verir misiniz muayeneden sonra vajinal duyulur mu merak ettim🥰🥰
denizel Merhaba aynı şekilde 5+6’yım ben bugün gittim vajinal ultrasondan bakıldı 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı doktor. Ondan ötürü kalp atışı duyamayabilirsiniz.
gokceli denizel direkt vajinal mi baktılar acaba yoksa karından göremeyince mi öyle yapalım dediler beni geriyo çünkü o durum ya :(
Annelikyolundabiri gokceli hiç korkma acımıyor ve bebeğe hiçbir zararı yok. Ben 5. Haftamdan 11. Haftaya kadar hep alttan muayene oldum
denizel gokceli önce karından bakıldı kese görülemeyince vajinal bakıldı. Hiç dert etmeyin saniyelik bişey zaten
Seyma190623 gokceli gerilecek bir şey yok aslında bende gittim vajinal bakıldı 6+1 de kalp atışları başlamış dedi doktorum ama dinletmedi yarın gideceğim dinlemeye yani vajinal sizi korkutmasın aksine karından görünmeyen kalp atışı vajinal daha erken tespit ediyo germeyin kendinizi ☺️
gokceli ignur size de hayırlı olsunn 💕direkt karından bakıldı ve gördü kese, bebek ve yolk sac, kalp atışı da doktor gördü ve gösterdi titreşim gibiydi ama dinletmedi erken zararlı olur dedi
gokceli ignur belki kalp atışını çok güçlü görmüştür ondan dinletmiştir içini ferah tut doktor sonuçta yapmaz zararlı olsa 🥰
isimsiz12 gokceli aynı haftadayız bende bugun gittim ilk gittiğimde 2.randevuyu verdiğinde o gun kalp atısını duyarız dedi ama malesef duyamadık bayramdan sonrasına kaldı ve alttan muayne de baktı ilk hamileliğim de böyle bişey yoktu gerci 6sene gecti unutmus da olabilirim diyorum ?🥲
gokceli isimsiz12 ben dün gittim karından baktı gördü aşkom kalp atışı dinletmedi ama gösterdi titreşimii
gokceli isimsiz12 8 9 haftaya kadar bile normalmiş duyulmaması zaten bence hiç sıkıntı yapma ben de görmeseydi de normal diye düşünecektim yani 💕