keyfimin-kahyasi-misin Habibekara Öyle aşırı bir sancı yok haraketten dolayı çıkıp inmis sadece snaicn olsaydı biraz sürer öyle inerdi
Habibekara @keyfimin-kahyasi-misin doktor ufak ufak sancılar var dedi ama dediğiniz gibi hareket halindeyken yükseliyordu teşekkür ederim