Buraya 39+3 te doğuramıyorum diye paylaşım yapmıştım o gün doğuracağımı bilmeden 😊 yine sabah bu gecede sancım gelmedi diyerek uyandım bari çıkıp biraz yürüyüş yapayım dedim ama her zamankinden farklı yürüdüğümü hissettim sanki bebeği kasıklarımda hissediyordum aşşağı olan baskıdan çok rahat haraket edemediğimi farkettim daha sonra hep doğumu gözlüyorum diye çok hassas olabilirsin zehra normaldir dedim eve gelip duş aldım activating lobar yaptım duştada sıcak suyun altında çömelme ve ıkınma haraketleri yapıyordum bir hafta kadar öncesinde daha sonra çok hafif ama 5 dakikada bir gelen sancılar hissetmeye başladım dakika tuttum yalancı sancılarla aynıydı şiddeti ama düzenli geliyor oluşu beni artık şüphelendirmeye başlamıştı saat 11 de başlayan sancılar 4 e kadar aynı şiddette devam etti ama sıklığı dakikası hep 5 dakikada hatta 4 dakikaya düşmüştü ne olur ne olmaz içim rahat etsin diye hastaneye gitmeye karar verdim suyum nişanım gelmemişti hastanede açıklık muamesi yaptılar 5 cm doğum %50 olmuş dedi ben şokkk 🥹 o ana kadar doğurmak için can atıyordum ama o saatten sonra korku başladı bende hemen yatışım yapışdı plates topumda zıplama haraketi yaptım hala suyum nişanım yoktu ebe yarım saat sonra hadi tekrar gel bakalım dedi 8 cm di eliyle suyumu patlattı işte herşey o saatten sonra başladı suyla beraber bebek dahada aşşağı inmişti bu sancılar ne güzel ben böyle doğururum diyen kız gitti yerine yatağı parçalayasım geliyordu sancılar geldikçe nefesim kesiliyordu ıkınmak o kadar zordu ki hatta imkansız ama rabbim yardım ediyor ve ebenin desteği gerçekten çok önemli eğer sancı geldiğinde som nefes ıkınmazsan sürekli kesersen bebek aşşağı değil yukarı çıkar ve her seferinde yeniden başlarız buda seni yorar dedi o sancıları bir kez daha yaşamaya halim yada takatim kalmamıştı ama ıkınmak zorundasın zehra diye kendimi ikna ettim ve yapabildiğimin en iyisini yapmaya çalıştım 4. Ikınmada kucağımdaydı kesiklerim oldu malesef içten ve dıştan diktiler oda çok zor ama hepsine bir güç veren rabbim var ve son olarak tavsiyem biz çok güçlüyüz başaramicağımız hiçbirşey yok yeter ki isteyelim kendinizi hep böyle motive edin ve yapabildiğinizin en iyisini yapıp ıkınma sürecini uzatmamaya çalışın kendinizi bol bol övün ve sevin sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun o kollarınıza alınca ne ağrı kalıyor ne acı hepsi yok olup gidiyor hayırlı doğumlar diliyorum tüm doğum bekleyen gebişlere 🥰💕