Merhaba kızlar.Malumunuz cep telefonları hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline geldi .Her şeyi oradan hallediyoruz ama bazen aşırya kaçtığımız zamanlar olabiliyor ve ben bunu çoğunlukla elimde olmadan yapıyorum.Ailemden uzaktayım yeni geldiğimiz için pek çevrem de yok haliyle çok sıkılıyorum bazen telefonun elimden düşmediği zamanlar oluyor.Sonrasında vicdan azabı çekiyorum ya bir şey olursa bebeğime çünkü internette korkunç şeyler yazıyor.Ama ne kadar dikkat etmeye çalışsam da bu mümkün olmuyor.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?