İyi günler herkese 👋🏽 ilk doğumumda dikişlerim çok hızlı iyileşip düşmüştü ama bu doğumumda hâla düşmeyen dikişler var doğum yapalı 44 gün oldu ama rengi siyah olmasına rağmen düşmemiş kaşıntı kötü akıntı veya kanama yok kaşıntı sadece şöyle var bi yara iyileşir gibi ama hâla düşmemiş başına gelen var mıdır veya bilgisi olan? Süresi normal midir acaba