Eddie61 Kızlar 16 haftalık gebeyim kan tahlilimde glikoz değerii 117 çıkmış sınır 106 yazıyor sizde cok mu doktor takar mı? Açlık glikoz diyor ama ben yarım tost yiyip gitmiştim