peripellaaa Kızlar merhaba bu ay ovulasyon piklerimi değerlendirdim bat 9 haziran gibi acaba yarın sabah test yapmaya başlasam çıkar mı
Cicek4406 peripellaaa https://imgyukle.com/i/CMdIqf bu şekilde ama silik ama var mı yok mu bilmiyorum yalancı pozitif değildir inşallah
peripellaaa @Cicek4406 Bence bariz belli hayırlı olsun 💖💖 Kesin sonuç için kan verin mutlaka bence Ben daha test yapmadım çünkü ovulasyon piki üzerinden 7-8 gün geçti erken olur gibime geliyor negatif çıkarsa moralim bozulur diye bekliyorum ama çok da merak ediyorum 🥹
Cicek4406 peripellaaa ben 3 gün önce falan yapmıştım onda hiç çıkmamıştı direkt negatifti ama bunda silik görünce umutlandım inşallah bizim ve isteyen herkesin istediği zaman pozitif çıkar 🥹🌸
peripellaaa @Cicek4406 ben ovulasyon testiyle takip ettim uygulamadan farklı çıktı uygulamada 14. Gün gösteriyordu testte 17. Günde pik gördüm inşallah işe yaramıştır , hayırlısı olsun hepimiz için 💖💖
peripellaaa @Dilsad ovulasyon testiyle takip etmişmiydiniz ovulasyonun üzerinden kaç gün geçtiği önemli aslında
Mubbtela Kızlar benim de bat 9 haziran beklemedeyim bugün peçeteye sürdükçe gelen kanamam oldu test yapsam bişey çıkar mı bilmiyorum şuan🥹
Yucci Bende dün predictor ile yapmıştım negatif çıkmıştı demin gördüm kuruyunca silik çizgi çıkmış bugun anlamadım artımed erken gebelik testleri de silik çıktı bat 9 yarın kan vereceğim
Sahra1221 Yucci benim geçen ay öyle oldu sonradan silik çizgi gördüm. Hamile değilmişim, inşallah sizde vardır
peripellaaa @momysss benim bugün yumurtlamanın üzerinden 6 gün geçmişti ama bat 9-10 haziran , erken test yaptım dayanamadım negatif çıktı silik çizgi de yoktu ama çok erken yaptım galiba bilmiyorum belki de olmamıştır canım
peripellaaa @Dilsad sanırım 8 gün biraz erken en az 11-12 gün geçince silik çizgi çıkıyor diyorlar benim 6 gün geçmişti dayanamadım yaptım negatif çıktı silik çizgi bile yoktu
Nur19977 Benimde bat 10 arefe günü yapmayı düşünüyorum ama ysrın yapsammı acaba erkenmi değişik belirtilerim var