Bugün bebeğimizi görmeye gittik 24+5 haftalık ağzı yüzü ne kadar belirginleşmiş, büyümüş görünce hem çok mutlu oldum hem de şaşırdım nasıl tatlı, güzel suratı vardı mest oldum hep istedimki hastanede oturup bebeğe bakalım, bu arada bana perinatolog suyun fazla demişti ama her ay muayeneye gittiğim doktorum suyumun normal olduğunu söyledi arada bir kaç hafta var o sürede normalemi döndü acaba🤔 neyse hamd olsun hep güzel şeyler duyalım yeterki benim güzel kızım rahatı yerinde haftasıyla uyumlu hatta 1 tık öndeymiş doğum içinde konuştuk benim gönlüm hep allah biliyor ya vajinal doğumdan yana inşaallahta öyle olur eylülde kızımla sağlıkla kavuşuruz inşaallah🤲🥰