BuketKrnn Kızlar ilk defa ovülasyon testini bu kadar ciddiye alarak yapıyorum sizce bu pik mi? Resmi aşağıya ekleyeceğim. Ayrıca dün değerlendirdim, bugün de değerlendirmeli miyim ? Yoksa 1 gün atlamalı mıyım ?
Busraaaakkk BuketKrnn canım evet pik olmuş umarım öncesinde de değerlendirmişsindir bugünü ve yarını da mutlaka değerlendir sağlıklı güzel haberler al inşallah
erikarpuz BuketKrnn masallah ne güzel pik olmuş uzun zamandır böyle güzel pik görmedim 😂kesinlikle değerlendirin
BuketKrnn dalginkiz burada bir sürü teori var o yüzden sormak istemiştim canım çok teşekkür ederim 🥰🫶🏼
dalginkiz BuketKrnn doğrudur kuzu bilmiyorum ama benimde aynı böyleydi birgebeningünlüğündeki kadına sormuştum o da evet demişti ben değerlendirdim bakalım görebilecek miyim bu ay hayırlısı
dalginkiz BuketKrnn ovulasyon testinde çift çizgi görmek bile insanı nasıl heyecanlandırıyor değil mi 😇😇