Prensess33 Kızlar yeni doğum yaptım beş günlük olduk eşim sosyal yardıma gitmiş başvuru için biz yapmıyoruz e devlette siz yapacaksınız demişler bir bilgim yok başvuru yapan varmı nasıl yapılıyor yardımcı olur musunuz ☺️
ikibaloglanannesi Prensess33 E devletten arama butonuna doğum yardımı başvurusu yazın sayfa yönlendiriyor sizi. Siz başvuracaksiniz bebeğinizin kimliği ile. Süreci ilköğretmenimailem uygulamasından takip edeceksiniz.
Prensess33 yeni_anne2 yazdım basvuryu yapmaya çalışıyorum benim üçüncü çocuğum oldu her ay mi alacam tek seferlik mi acaba
Prensess33 yeni_anne2 başvuru yaparken üç cocugumda ismi yazıyordu yeni doğan bebeğimi seçip devam ettim başvuru alındı diğer iki çocuğum için başvuru yapılıyor mu peki