Oz_bebek9396 Ben de Antalyalı değilim. Evet, odalar iki kişilik. Gezdik gördük biz odaları ve doğumhaneyi. Eğitim verdiler üç derslik. Eşim de yanımda olamayacak kapıda bekleyecek ama yapacak bir şey yok. Ben memnun kaldım, eşim de sıkıntı etmiyor. Nerede istersem orada yaparım doğumu ama devlet istiyorum ☺️ inşallah Cihan hoca denk gelir 😇