limonlucheesecakee Arkadaşlar 2 .gebeliginizde bebişin hareketlerini ne zman hissettiniz. 15 haftadayiz bazen karnimda böyle göbek atımı kalp atımı gibi pıt pıt biseylerr oluyor acaba kıpırdanma olabilirmi 😊
busebasaran06 limonlucheesecakee Askim benim ilk gebelik ama bende o haftalarda karnımda karıncalanma gibi hissettim 😅🥰 içimde kelebek bar pır pır gibiydi 💖
Nurellaaaaaaa1212 limonlucheesecakee 3. Gebelik 13de ilk hissettim 16yım suan net. Bahsettiğin o hareket bebektir canım
ikibaloglanannesi limonlucheesecakee Arkadaşlar 2 .gebeliginizde bebişin hareketlerini ne zman hissettiniz. İlk oglumu 16 da ikinci oğlumu 15 de hissettim
EbrrEslm61 Gebelikte 12-13 haftadan beri hissediyorum. İlkinde 19da çok hafif hissetmeye başlamıştım🥰
limonlucheesecakee EbrrEslm61 nasıl bir hiç peki 😊 acaba diyorum ben mi kafamda kuruyorum yoksa gercekten mi hissediyorum 😊😊
EbrrEslm61 limonlucheesecakee ilk başlarda sanki biri parmağıyla hafifçe dokunuyormuş gibi hissediyodum😅
limonlucheesecakee Nurellaaaaaaa1212 yaaa çok sevndm şuan 😊 böyle insanın gözü segirirde pıt pıt atar ya öle bir his 😊
Nurellaaaaaaa1212 limonlucheesecakee evet canım genelde uzandığında değil de bu haftalarda rahim aşağı çöktüğü için otururken ya da ayaktayken vajinanın üstünde hissedersin. Yavas yavas göbek deliğimizin hizasına gelicekler o zaman dısardan net hissedicez 💕
limonlucheesecakee Nurellaaaaaaa1212 ay vallhi tam anlattığın gibi hislerime tercüman oldun tam böyle oluyor 😊😊🌷🌷