Leylak34 kizlar bu beşiği kullanan var mı kullanışlı mi çok gicirdiyor diyenler var? Memnun kaldınız mi
tahamommy Leylak34 beşik değil de hamak olarak geçiyor sallamaya baya alıştırıyor, arkadaşım metal ayaklısını kullanıyordu hiç gıcırdama vs olmadı 2 yaşına kadarda kullandı
Sevdece Leylak34 benzerini kullandık ama ikinci bebeğime kullanmayı düşünmüyorum çünkü bebek bunda sallanmaya alışıyor ve hamak şeklinde oldugu için ortası cok çukur oluyor
Sevdece Leylak34 ilgisi var mi bilmiyorum ama benim kiz baya baya kambur oturmaya başlamıştı ondan sonra bıraktım duz bir yatağa yatırdım yavaş yavaş düzeldi sonra. https://ty.gl/hn1q636j4k9cg şu tür bir şeye bakicam nasip olursa