ilkayksck Kizla test yaptım pozitif Dr gttm kese yok kan verdim 38.88 çıkmış daha doktorla görüşmedim ne olabilir başına geken varmı. Geçen ay adetim farklı geçti yumurtlama dönemim geç oldu diye düşünüyorum o yüzden daha küçük olabilirmi
2melekannesi_ ilkayksck betanız iyi iki günde bir kan verin en az iki kat artması lazım 3000 üzerinde kese ancak görünüyor şuan kese görünmemesi de çok normal korkmayın
Zeynepkab ilkayksck betanız çok düşük bu sayılarda görünmez zaten kese siz iki günde bir aynı yerde aynı saate kan verin artışa göre anlarsınız sağlıklı gebelik mi değil mi diye şuan doktora gitmenize gerek yok
ilkayksck 1 Mayıs ti leke gelmişti 4 gün sonra kanama oldu sonra tekrar leke geldi 12 gün falan surdungecen ay ilk defa böyle oldu. Doktor gebesin ama 2 gün sonra tekrar kan ver dedi yükselmesi gerek dedi
ilkayksck Zeynepkab doktor 2 gün sonra kan dedi yarın vermem gerek ama araya bayram giriyor ben bayram sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum çünkü çok zor buluyorlar damarimi dış gebelik surecimde bayağı yıpranmıştım 😓