Kakulelipasta Selam kızlar, gebeliğimin 13. Haftasındayım yavaştan çatlak olmaması için krem veya yağ araştırmalarıma başladım. Memnun kaldığınız krem veya yağ var mıdır????
tahamommy Kakulelipasta hindistan cevizi badem kakao yağı mük 🤌🏻 birazda çatlamak genetik tabi 23. Haftadayız şimdilik bi sıkıntı yok
ftmdyn22 Kakulelipasta bio oil ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ilkinde çatlamam olmadı şu an ikinciye hamileyim 21+3 oldum şimdilik bir şey yok 🙂
Kakulelipasta adatuna bunun methini de çok duydum tabi fiyatı bir tık tuzlu olunca düşündürdü. Teşekkürler
Zeynep0742 Hindistan cevizi yağı badem yağı zeytinyağı 😊 hindisten cevizi yağınin kokusu daha hafif rahatsız etmiyor
hamilegunlugum5 Kakulelipasta canım ben gebeliğim boyunca sabah akşam badem yağı sürdüm hiç çatlağım olmadı 🌸
semade Kakulelipasta clarins huile tonic aşırı iyi nemlendiriyor. Ben dönüşümlü olarak Lierac, palmers ve bio oil kullandım. 32. Haftama girmek üzereyim. 1 haftadır da extra clarins kullanıyorum. Annemde de var. Ve ergenlikten kalma kalçamda var. Ona ragmen henüz çatlağım oluşmadı.