momysss Kızlar şimdi testlerin hepsini çöpe atmadan baktım bütün artimedler silik bütün awoxlar boş bu marka bukadar mı kötü??? Yoksa hepsinden daha iyi olup en az 1 hcg yi bile mi algılıyo😂😂
Bebegim3444 momysss artimet de daha öncesinden yalanci pozitif almıştım. Üstünden kaç sene sonra tek o test vardı yaptım yine pozitif çıktı aman yine yalanci pozitif dedim değilmiş 😃
Cokistersengelerbence momysss canım bende sabah yaptım 10 dk bekledim birşey yoktu şimdi eve geldim çizgi oluşmuş yine dün gibi
Supermom488 momysss hiç bilmiyorum onun yerine bebe time kaset test almıştım orda pozitifi görmüştüm çok erken öğrenmiştim
Bebegim3444 momysss yani çok koyu değildi ama çok silikte değildi ortadaydı. Hemen bariz görünüyordu.
Blackkk Ben ovulasyon ve gebelikte labaquick kullandım tavsiye ederim fiyat olarak ta uygun paketleri
Bebegim3444 momysss testten üç dörtgün sonra yaptım bin kusurlerdeydi. Yani adet gecikmemin 3. Günü testte silik çıktı yedinci yada altıncı günü öyle çıktı.
neanladinyurdagul Ya genelde kuruma çizgisi oluyor yani pozitif testte kırmızılık olması lazım silikte olsa . İnşallah hamilesindir
Cokistersengelerbence Cokistersengelerbence 2 tane testten alttaki dün diğeri bugüne ait. Tekli resim de sabah yaptığım