Bade2711 @Tamarix dün yaptığım ovilasyon testini akşam tekrar yaptım ve silikleşmişti sanırım çatlama oldu ve dünü değerlendirdim beklemedeyim bat 17 haziran
Tamarix Bade2711 ben test yaptım erken gebelik pozitif çıktı kan verdim negatif akşam üzeri hastalandım mahvetti bizi mutluluktan ağladık hüzünle bitiyor gün
vilanelle Tamarix sadece awox ya da innovita alın gelecek ay, birkaç aydır kullanıyorum yanıltmadılar
Tamarix vilanelle artık istemiyorum olursa olur olmazsa olmaz kendimi üzemeyeceğim 6 senedir olmuyor olmasın zaten ne kadar ömür kaldı bilinmez bu sebeplerden hayatın tadını güzelliklerini kaçırıyorum kendime çok kızıyorum
Bade2711 @Tamarix çok üzüldüm allahtan ümit kesilmez dua edin inşallah en hayırlı zamanda en hayırlı şekilde nasip olur üzülmeyin lütfen rabbimin bir sınavıdır belkide
Bade2711 @Tamarix gercekten neye güvenicez ben anlamıyorum bu test olayına bir çözüm bulamadılarmı ya hangi çağdayız neden bu tür testler toplatılmıyor üretilmesi hata zaten sırf para tuzağı yazık