Blzlg öncelikle hayırlı olsun canım hastaneye bağlı canım benim yaptığım hastane gayet ilgiliydi ayağa kalkma ise size bağlı gerkezde farlı yani ben 4 saatte kalkmistim tabiyki agriniz olucak sontoya gel8nce hayır acıtan bir şey değil sadece rahatsızlık veriyor zaten uyuşuk olucak icin o bölgeler fazla hissetmezsiniz