endlesslove1 Kızlar ben ikili testi istemedim bunu doktora söyledim ve imza attım son kontrolümde doktor baktı bir sorun görmedim ama dörtlü testi yapalım bayramdan sonra gel dedi ama benim aklım kaldı sorun görmediyse neden istedi
Anneoldum2 endlesslove1 illaki birini yaptırıyorlar ya en önemlisi 2li test onu yaptırmayana 3 lü ya da 4 lü isteniyor sadece kan alıyorlar, anne karnında tedavi edilebilecek durumlar olabiliyor bazen yaptırın temiz çıkar
Supermom488 endlesslove1 canım ben 2 li istememe rağmen doktorum zorla yaptırdı dörtlü test zorunlu bı nevi tüm herşeyi gormej için isteniyor korkmani gerektirecek bı durum yok tüm doktorlar istiyor