Lansiyon diye bir krem aldım birde gümüş kapak aldım meme ucu çatlağı için. Doğumdan önce kullanılması iyi olur diye okumuştum burada . Şimdi bunları nasıl kullanıcam. Kremi sürüp gümüş kapağı mı takıcam ? Yoksa gümüş kapağı ayrı mı takıcam ? Kremi ne zaman sürmek makbuldür 😳 teşekkürler 🫰🫶🏻