Poyraz07 İlk doğumunda acıl sezeryana alındım belden asagısını uyusturdular ama spınal mı epıduralmı bılmıyorum çok rahattı spınalde baş agrıyor dıyorlar benım agrım falan olmamıştı epidural oldu sanırım bılmıyorum nasıl ogrenebılırım acaba🤣