Kev bende çok şükür sorun çıkmadı ama sonuç çıkana kadar stresten kendimi yıprattım. Sisteme girip bakarım isterseniz. Çok geçmiş olsun önemli olan sizin strese girmemeniz sakin kalın.
Normalin 3 katıydı yanılmıyorsam. Ama bir çok parametre değerlendirildiğinden tek başına bişey ifade etmiyormuş bu değerler