Bende 16 haftalığım bulantı ilacı içiyordum 14. Haftaya kadar hep ilaç içmeme rağmen mutlaka yine kusuyordum ama 15. Haftadan sonra gece iki tane priilam alıyorum kusmam artık yok ama bugün bakim ilaç almim nasıl olucam dedim sabahtan beri halsizlik ve baş dönmesinden yerimden kalkamıyorum sabahta bulantım oldu tek kafama takılan bu ilacı hep içsem ne sorun olurmu acaba ekstra mide problemim olduğu için doktorum midem koruyucuda yazdı onu almadığımdada midem çok çok kötü oluyor ağrıyor ama bi yandan ilaç içtiğim için vicdanım hiç rahat değil en son mide ilacını bırakmıştım kontrole gittiğimde yine midem çok ağrıyordu doktorum çok kızdı bana miden zaten sorunlu ilacı içmesen daha kötü olucak dedi gebelikte mide ilacı kullanan varmı acaba doktor bi zararı yok dedi ama işte içim rahat değil