minegkaya Hayır daha doğum yapmadım. Ama junoyu kuzenim kullandı, yenidoğan döneminde gece inanılmaz rahat etmiş. Ana kucağınıda komşumda görüp aynısını aldım, bebeğini heryere onunla götürdü resmen😂 yani biz otururduk bebek onun içinde öylece dururdu. Sürekli onda yatırdı.