Kızlar bebeğim 1 yasinda ilk 3-4 ay kolikti sonra atak diş derken 1 yaşına kadar sinir ve uyku sistemim mahvoldu şimdide sebepsiz sürekli ıhı ıhı ıhı artık kafayı yiyicem kızmamak bağırmamak icin kendimi zor tutuyorum sakinleştirici falan kullanayım diyorum artık,uyanık olduğu her dakika ağlıyor gece 50 defa uyanıp ağlıyor memeyi alınca uyuyor geceye razıyım ama gündüz yaşadığım stresle gerginlikle çıldıracak givi oluyorum..her bebek mi böyle ne zaman toparlayacak önerisi olan var mı sürekli ağlayan bebeği olan var mı ?