aysenuryll96 kızlar merhabalar herkese, ben mesleğim gereği çelik yelek ile nöbet tutuyorum epey ağır oluyor 6 haftalık gebeyim bir yandan endişeleniyorum kontrollü hareket ediyorum işe ilk aydan durumu söylemek istemiyorum bir sakıncası olur mu?? sizce ?
aysenuryll96 dygsss evet bu konuda haklısınız, ilk hamileliğimde direkt söylemiştim 6 aylık ken ikizlerimi karnımda kaybedince ikincisini hemen söylemek istemiyorum 🫣 gizli tutmak istiyorum en azından 4. aya kadar
dygsss aysenuryll96 haklısınız ama söylemezseniz iş yeri sizi haklı olarak iş hakkınızı fesh edebilir ve haklarınızdan da yararlanamazsınız söylemek en doğrusu bu konuda hem sizin hem iş yeriniz açısından.
ipekvemercimek Merhaba, ben de ilk olarak sadece yöneticime bildirdim, o da doğumdan sonra kendi iş planını yapsın diye. içerde kimseye söylemedim kısmetse bayramdan sonra artık.
aysenuryll96 ipekvemercimek kaç aylıksınız .. sivil bir işte masa başı çalışsam sadece yönetici mantıklı olurdu.. şimdi beyan etsem bütün ilçe öğrenir artık; işte pasife çekerler tüm dikkatler üzerinde olunca sevmiyorum ya :(
ErsBegAs Riskli bir işiniz varsa söylemeniz haklarınız konusunda iyi olabilir. Örneğin özel kurumda öğretmenim ve herhangi bir ağrı sızı veyahut yorgunlukta derslerimi aktarıp hemen revirde uyuyup dinlenebiliyorum. İzinlerimi daha rahat alıyorum. Örneğin yarın kontrolümüz var ve ücretli olarak izin yapacağım. Normalde rapor getirmem istenirdi 🫢
aysenuryll96 ErsBegAs kontrollerde ücretli izin hususu güzel tabi :) polis memuruyum işim ağır fakat yine de ilk üç ay böyle devam bakalım
ErsBegAs aysenuryll96 amirinize söyleseniz herkese söylemez bence zaten söylemek istemiyorsan da söylersin gizli tutmak zorundalar.. hem seni 7 saatten fazla da çalıştıramaz. Nöbet tutturmaması da cabası 🥰🥹
ipekvemercimek aysenuryll96 ay valla haklısın, benim 12 hafta bitti daha. Yöneticim de sağolsun kimseyle paylaşmadı, o yüzden rahattım ama şimdi kamuyu hiç bilmiyorum ufak bir yerdeysen ve saklı tutacaklarına güvenmiyorsan bilemedim.
Reginaphalange1 aysenuryll96 merhaba, benim esim de polis. Isiniz gercekten zor, Allah yardimciniz olsun. Ben olsam soylerdim, hem celik yelek agir hem tum gun noktada nobet tutmak zor. Eminim gecirebilecekleri daha rahat bir pozisyon vardir bu surec icin
aysenuryll96 Reginaphalange1 rahat yerler var tabi büro gibi.. şuan 08:30 17:30 arası ekipte çalışıyorum saatleri iyi, dış göreve yazıldım bayram dolayısıyla o biraz nöbet açısından zor oluyor.. ilk bi doktor kontrolüne gideyim her şey yolunda ise söylerim yavaştan… ilkinde kayıp yaşayınca erkenden söylemek de istemiyorum hakkımızda hayırlısı olsun 😌