seydabal_60 Kızlar 29 unda doğum yaptım doğumdan sonra baş ağrısı kaldı spinal oldum başım çatlıyor var mı bu durumu yaşayan gözlerimi bile açamıyorum ne zaman geçiyor tam olarak
fairytale_ seydabal_60 6. Ayimiza giricez ama hala bas agrim gecmedi kahve cok tuketen biriyim ona ragmen gecmedi 🤦🏻♀️
Guzelanne56 seydabal_60 5.5 aylık kızım var 2 gündür perısanım hala gecmıs degıl öyle bı tutuyorkı baş ağrısı yıne başladı sabah gece iyiydim oysakı
EdanurZ seydabal_60 doğumdan çıktıktan sonra yeme içme serbest olduğundan beri granül nescafe içtim anestezici demişti başın ağrımaz diye baş ağrısı yaşamadım ama bende bel ağrısı yaptı o da zamanla azalarak geçti
Dileksunaa00 Spinal sezeryan oldum bundan 27 ay önce o baş boyun agrısı feci birşeydi ağlıyordum resmen tam 1 hafta sürdü günden güne azalarak geçti maalesef ki çaresi olmayan bir agrı 🥲