Kızlar dün 13. Haftaya girdik kontrol vs vardı çok dışarda durduk ve çişimi çok tutmak zorunda kaldım çünkü dışarda umumi tuvaletlere giremiyorum shell opet hariç (orada dönen klozet poşeti oluyor) çişimi yaptığımda bayağı uzun sürdü çok tutmuşum o saatten beri sol kasığımda hafif ağrı var batma gibi. Normalde de ağrır ama böyle gün boyu sürmemişti endişelenmem gerekir mi acaba? Akıntım falan herşey normal sadece ağrım var hafif