Kızlar ilk kızımda anne yanına minik sallanan beşiklerden almıştım ama bir kaç parçası kırıldı diye çöpe atıp bir yaşında park beşik almıştım o sağlam duruyor kızım 4 yaşında odasında uyuyor artık ikinci bebişe doğumdan itibaren park beşik kullansam olur mu sizce ?
Yoksa yine sallanan daha minik beşiklerden mi almalıyım