Kızlar merhaba 3 gün önce ağrıyla hastaneye gittik nstde sancı çıktı 3 gün hastanede yattım açılma vs yok bir daha da sancı çıkmadı çok şükür erken doğum riski dediler bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba neler yaptınız nasıl ilerledi süreciniz çok fazla endişe ediyoruz