Bebekmert Agm53 benim ablam spiralle hamile kaldı malesef . Bende taktircaktim ama güvenemiyorum ekstra bir korunma şekli daha kullanırım sanırım takarsam da
busebasaran06 Agm53 hamile kalmayan binde bir ihtimaldir canım hiçbir koruma yöntemi tam olarak koruyamaz
Asellleminee-43 Agm53 😁😁 ben çok duydum hamile kalan binde bir olduğunu sanmıyorum ama burada merak ettim kimler nasıl kalmıs
Ebruuugunes Şuan 14 haftalık hamileyim taktırdım adet duzensiligi oldu bende bir baktım 7 hafta hamileyim 😂😂😂