Kızlar 6 ay önce 6 haftalıkken kese etrafında yoğun kanama alanı olduğundan düşük yapmıştım. Şimdi tekrar hamileyim çok şükür 4 haftalık. Arada ağrı, kasılma oluyor sizce muayene için ne zaman doktora gidilmeli? Düşükten sonraki gebelikte ilk muayeneye ne zaman gitmiştiniz tecrübeli annelerden tavsiye istiyorum.